[Gelistirici] 2009.1 Yol Haritası

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
1 Eki 2009 Per 15:05:22 EEST

2009/10/1 Ali Işıngör <isingor at gmail.com>:
> Bu haberi Pardus'un basınla ilişkilerini yürüten ajansın çıkardığı bültenden
> aldık ve yayına aldık. Ajansımızdan gelen haberleri değiştirmeden
> kullanıyoruz.
>
> Sanırım bültende bir yanlışlık olmuş.

Eğer ortada bir hata varsa bunun haber yayınlandıktan kısa süre sonra
söylenmesi gerekirdi sanırım.

Aslında bu postayı o haberi ilk okuduğumda yazmayı düşünmüştüm ama o
zaman için önümüzde ~1 aylık bir süre vardı ve haberle eş zamanlı
olarak bu bilginin paylaşılabileceğini umarak vazgeçmiştim.

Şimdi önümüzdeki süre 1 hafta, ~15 gündür o haberde yazanların hatalı
olduğu yönünde birşey söylenmedi dolayısıyla 2009.1'in ~1 hafta içinde
kullanıcıların test edebileceği aşamaya gelmesinin beklendiğini
düşünüyorum.

Türlü ortamlarda (forumlarda, hata takip sisteminde vb.) 2009.1
beklentileri başladı ve istekler bu sürüme endekslendi. Eğer haberde
bir hata olduysa geç de olsa bunun söylenmesini, yok eğer önümüzdeki
hafta beta (veya daha ileri bir sürüm) çıkarmış olacaksak aradaki
takvimi öğrenmek istiyorum.

Türker