[Gelistirici] Beyin arayüzümüzden bazı ilginç fikirler

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
21 Kas 2009 Cmt 13:06:49 EET

2009/11/20 Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr>

> Pazar 15 Kasım 2009 günü (saat 12:31:37) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> > >
> http://www.ozgurlukicin.com/forum/yeni-fikirler/11277/?page=1#post71858

> yaptı.
> >

> Evet, şu anda HOME'daki boş yer 200M'ın altına indiğinde uyarı ekranı
> çıkıyor.
> Benim eklediğim iyileştirmeyle de, HOME disk bölümündeki boş yerden daha
> büyük
> bir dosya, başka bir disk bölümünden Çöp'e atılmaya çalışılıyorsa, bir
> uyarı
> ekranı çıkıyor.

> [...]

Kde açıkken de oluyor, mesela dosya kopyalıyorsun home doluyor farkına
varmıyorsun, bilgisayarı kapatıp açınca
kde açılmıyor .. bir de kde hata gösterse iyi, hatanın ne olduğuna dair bir
şey anlaşılmayan bir kutu çıkıyor, x bir şey yapmaya çalışırken herhalde yer
yok diye öyle garip bir hata gösteriyor.