[Gelistirici] Beyin arayüzümüzden bazı ilginç fikirler

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
20 Kas 2009 Cum 18:40:54 EET

Pazar 15 Kasım 2009 günü (saat 12:31:37) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> KDE'de böyle ibr yama vardı zaten /home'da yer azaldığında uyaran ancak
> bir sorundan dolayı kendisi çalışmıyormuş 4.3 paketleriyle düzelttik
> test deposunda. Ayrıca Gökçen yer sıkıntısı durumunda Çöp kutusuna bir
> şeyler atıldığında yaşanan bazı sorunlarla ilgili de bir iyileştirme yaptı.

Evet, şu anda HOME'daki boş yer 200M'ın altına indiğinde uyarı ekranı çıkıyor.
Benim eklediğim iyileştirmeyle de, HOME disk bölümündeki boş yerden daha büyük
bir dosya, başka bir disk bölümünden Çöp'e atılmaya çalışılıyorsa, bir uyarı
ekranı çıkıyor.

Benim bunlardan ayrı olarak yakın zamanda yapmak istediğim, KDM'de login
esnasında, bir boş yer kontrolü yapmak. Lakin başka işletim sisteminden ya da
KDE açık değilken HOME disk bölümünü doldurup sonra KDM'den login olunduğunda
KDE'nin açılmadığına dair şikayetler almıştım. Henüz tekrarlayamadım,
bilmiyorum KDE nasıl bir hata gösteriyor ama buna da bakmak lazım.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer