[Gelistirici] Beyin arayüzümüzden bazı ilginç fikirler

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
16 Kas 2009 Pzt 17:21:17 EET

Merhaba,

Mon, 16 Nov 2009 16:48:08 +0200, Serbulent Unsal
<serbulent at pardus.org.tr> :

> Son kullanıcı Uİ sever :)
Serbulent'in demeye calistigi, bir "Disari Aktar" dugmesine basildiginda
Isbaran'in soyledigi paket listesini bir dosyaya kaydedecek. Diger
makinada "Iceri Aktar" deyip o dosya gosterildiginde de o paketlerin
hepsini kuracak (bunlari kuruyorum e/h asamasi sonrasi). Altyapi uygun
olunca, arayuze eklenmesi basit bir islev gibi gozukuyor disaridan
bakinca.

Ek olarak belirtmeden edemeyecegim, kullanicinin arayuz sevgisiyle
ilgisi olmayabilir bu istegin -- gecmis yoneticisi kullanarak boyle bir
liste alabilecekleri akla gelmemis olabilir. Yoksa kullanicilar
kendilerine tarif edildiginde cok daha acayip taklalar atmaya alisik
durumdalar (iyi bisi oldugu tartisilir).

                   Doruk