[Gelistirici] 2009/devel/multimedia/graphics/gimp - disable help-browser plugin that uses webkit, we d...

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
16 Kas 2009 Pzt 14:30:31 EET

On 16 Kasım 2009 Pazartesi 12:20:06 Gökmen Görgen wrote:

> Uygulamaya yönelik istisnalar yapmanın iyi bir şey olmadığını düşünüyorum.
> Şu durumda webkit-gtk henüz ana depoya yeni aktarıldığı için göze batan bir
> şey yok; ama ileride pidgin, liferea, gnome ve gtk uygulamalarında
> webkit-gtk desteğini açacağımız zaman gimp'inkini kapalı tutmanın doğru
> olmayacağını düşünüyorum. Onun yerine paketleri bölmeye önem vermeliyiz.

 Diğer paketlerde açmaya karar verirsek gimp de de açabiliriz. Paketleri
"makul bir dereceye kadar" bölmek de aklıma yatıyor, ama temel sistemi 1CD ye
sığabilen bir dağıtım olarak yer sıkıntımız her zaman için geçerli ve
(özellikle CD ile gelen paketlerde) getir götür hesabını yapıp ona göre
özellik açıp kapamamız lazım. Bu senaryoda Gimp'in help browser ı webkit le
çalışsın diye 3.5 MB lık yer kaybetmek benim aklıma yatmıyor. Gerçekten
gerekli olmadığı sürece CD'deki boş yerin hesabını yaparak hareket etmemiz
lazım.