[Gelistirici] 2009/devel/multimedia/graphics/gimp - disable help-browser plugin that uses webkit, we d...

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
16 Kas 2009 Pzt 12:20:06 EET

2009/11/16 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

> > Alsak iyi olur aslında da.
>
>  niye ki ?

Uygulamaya yönelik istisnalar yapmanın iyi bir şey olmadığını düşünüyorum.
Şu durumda webkit-gtk henüz ana depoya yeni aktarıldığı için göze batan bir
şey yok; ama ileride pidgin, liferea, gnome ve gtk uygulamalarında
webkit-gtk desteğini açacağımız zaman gimp'inkini kapalı tutmanın doğru
olmayacağını düşünüyorum. Onun yerine paketleri bölmeye önem vermeliyiz.

Bu arada buna benzer bir konuyu şu başlıkta dile getirmiştim:
http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-September/021267.html
Depoda mono paketi var; ama mono bağımlılığı yazmamak için mono
parametresini pasif yapmanın mantıklı olmadığını savunuyorum. Bir başka yol
bulunmalı, paketleri bölmek gibi. (Evet buna mono da dahil; ama ben paketi
böldükten sonra hala o parametreler etkinleştirilmeyecekse, paketi bölmenin
bir anlamı yok bence.)

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net