[Gelistirici] Corporate2 derleme çiftliği

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
8 Kas 2009 Paz 11:01:04 EET

Merhaba,

Bir süredir gaipten hata e-postaları alan egliştiricilerimiz farketmiştir,
corporate2 için bir derleme çiftliği çalışıyor. Çiftlik hata loglarını ve
ikili paketleri henüz web sunucusuna gönder(e)miyor, büyük olasılıkla yarından
itibaren bu özellikler de düzgün çalışır olacak.

Paket hatalarının büyük bölümü deponun yapım aşamasında olmasından
kaynaklanıyor, ama önemlileri ben listeye yönlendireceğim. Eksik bağımlılık e-
postalarını hemen gözardı edebilirsiniz, beklenmeyen bir hata var gibi
görünürse beni veya listeyi dürtmekten çekinmeyiniz :-)

Bir dolu e-posta alan geliştiricilerimize verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı
özür diler, keyifli bir pazar sabahı dileriz efem..
--
Ekin Meroğlu   <ekin_at_pardus.org.tr>