[Gelistirici] atk paketi - terkedilmiş dosyalar

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
8 Kas 2009 Paz 02:26:19 EET

Merhaba;

2009 deposundaki atk paketinde gtk-doc oluşuyor ve terkediliyor [1],
configure'da disable edilmiş görünüyor ama. Buildfarm terkedilmiş dosya olan
paketlerin ikililerini oluşturmadığından bu tip paketler derlenmiyor..

Ben hızlı çözüm için corporate depoda dizini remove ettim şimdilik.

İlgi, bilgi...

[1]
Generating metadata.xml,
There are abandoned files under the install dir
(/var/pisi/atk-1.26.0-11/install):
    - /var/pisi/atk-1.26.0-11/install/usr/share/gtk-doc/html/atk/atk.devhelp
    - /var/pisi/atk-1.26.0-11/install/usr/share/gtk-
doc/html/atk/AtkObject.html
    - /var/pisi/atk-1.26.0-11/install/usr/share/gtk-doc/html/atk/atk-
AtkState.html
Ekin Meroğlu   <ekin_at_pardus.org.tr>