[Gelistirici] pisi'de arama ve bulamama?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
31 Mayıs 2009 Paz 14:39:25 EEST

2009/5/26 Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com>

> Evet, takı birden fazla pakete verilebilir, ama bu birden fazla pakete
> verilmesi gerektiği anlamına gelmez ;)
> Keyword demek de bana mantıklı gelmiyor, çünkü o da her birine ayrı
> bir anahtar kelime verecekmişiz izlenimi uyandırıyor bende..

Sayin gelistirici arkadaslarim, bu konuda bir uzlasma'ya varabildiniz mi?
Iyi kotu karar verip ilerlesek? :)

Bugun gene bir kullanicinin, konqueror "compress" servis menusunu bulana
kadar gobegim catladi. Esasen bulamadim da. Megersem kdeaddons icindeki bir
arac imis. Isin garibi /usr/kde/3.5/share/apps/konqueror/servicemenus/
altinda da gorunmeyen bir sey. (ya da ben bulamadim).

emre at voyager tmp $ pisi sr kdeaddons
kdeaddons - Additional KDE modules

pisi ile tum "compress" "servicemenu" "service" "kde | grep menu"  "menu |
grep service" gibi aramalarimin hicbirinde bu kdeaddons'u dondurmeyi
basaramadim, donse bile muhtemelen icinde compress servis menusunun oldugunu
da anlayamazdim.

--
Emre