[Gelistirici] Değişen Syslinux Konfigürasyonu Hakkında

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 22:22:00 EEST

2009/5/30 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>

> Acaba yapabilir miyim, olur mu diye düşünürken şöyle bir model çıkarttım:
>
> """
> Eğer syslinux'un sürümü 3.74'ten eskiyse, eski tip konfigürasyonu kullan;
> Eğer syslinux'un sürümü 3.74'ten yeniyse, yeni tip konfigürasyonu kullan.
>
> Fakat her halükarda syslinux, gfxtheme gibi yapılandırma dosyaları
> kullanıcının bilgisayarından kopyalanıp yapılacak.
> """
>
> Sonra da şu değişiklikleri yaptım:
>
> http://github.com/gkmngrgn/puic/commit/ef0d67477e0f0d0cb5576444bda72111841e67ff#diff-4

> [...]

Ben son halini denedim ve 2009 boot edemediğim bilgisayarımda cd doğrulama
kısmında başarılı olabildim :)
malum benim bilgisayara kurulma problemi vardı :)

Aslında bu iş bence çok önemli ve dağıtım öncesinde stabil hale gelebilirse
de önemle duyurulması gereken bir durum.
malum artık hemen her bilgisayar usb boot edebiliyor ve optikten okumak
genellikle sıkıntılı olabiliyor (özellikle laptop kullanıcılarında)

Çekirdek ekipten de birileri iyileştirme için de yardımcı olabilse ne güzel
olurdu dimi :)

ben test edebildigim kadar destek olabildiğim kadar destek olmaya
çalışacağım.
sadece iso denemek için cd aldığım ve kullandığımı düşünürsek önemli bir
proje bu :)

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI
Carl Sandburg<http://www.brainyquote.com/quotes/authors/c/carl_sandburg.html>