[Gelistirici] Değişen Syslinux Konfigürasyonu Hakkında

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 22:01:45 EEST

2009/5/30 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

> /usr/lib/syslinux/gfxboot.com  dosyası varsa bu dosyayı cd imajında
> boot/isolinux/ dizini altına kopyalayıp ilgili satırı
>
> ui gfxboot.com /boot/isolinux/init
>
>  şeklinde yazmak, bu dosya yoksa eski yöntemle
>
> gfxboot /boot/isolinux/init
>
>  şeklinde yazmak yeterli.

Acaba yapabilir miyim, olur mu diye düşünürken şöyle bir model çıkarttım:

"""
Eğer syslinux'un sürümü 3.74'ten eskiyse, eski tip konfigürasyonu kullan;
Eğer syslinux'un sürümü 3.74'ten yeniyse, yeni tip konfigürasyonu kullan.

Fakat her halükarda syslinux, gfxtheme gibi yapılandırma dosyaları
kullanıcının bilgisayarından kopyalanıp yapılacak.
"""

Sonra da şu değişiklikleri yaptım:
http://github.com/gkmngrgn/puic/commit/ef0d67477e0f0d0cb5576444bda72111841e67ff#diff-4

Pardus 2009 Alfa sistemde Pardus 2009 Prealpha3'ü USB belleğe yazdırdığımda
bir problemle karşılaşmadım. Pardus 2009 Alpha'yı da USB'ye yazdırmayı
denedim, sonuç gene iyi. Tek sıkıntı, kullanıcının bilgisayarında
gfxtheme-pardus-boot içinde hangi tema varsa, hep aynı tema oluyor; onu da
USB için özel bir tema paketi yaparak çözebilirim =/

Acaba mümkünse Pardus 2008 kullanan biri, mümkünse hem 2009 prealpha4
öncesi, hem de 2009 prealpha3'ten sonraki Pardus iso'larını USB'ye
yazdırmayı deneyebilir mi? USB'den kuruluma geçilebiliyor mu?

# pisi bi http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ggorgen/puic/pspec.xml-d
(sürüm no = 0.0.5)

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net