[Gelistirici] [paketler-commits] r69196 - 2009/devel/desktop/toolkit/gtk/gtk2

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
30 Mayıs 2009 Cmt 18:26:55 EEST

On Sat, 30 May 2009 11:31:17 +0300
Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> wrote:

> *Kişisel* olarak zaten ActionsAPI'de Python kullanımının bazen
> inanılmaz overkill olduğunu düşünüyorum. 10 paketin 1, bilemedin en
> fazla 2sinde, bir programlama dilinin sunduğu avantajlar ön plana
> çıkıyor, onun dışındaki yerlerde aslında kabuğu sarmalayan bir
> katmandan farkı yok ActionsAPI'nin.

 Ben tam tersine python kullanmanın çok iyi olduğunu düşünüyorum. Kabuk
programlamayı sevmeme rağmen kabuk ile işlem yaparken saç baş yolduran
özel karakterlerin peşinden koşmak, ENV nasıldı yanlış bir şeyi
değiştiriyor muyum diye düşünmekten kurtuluyoruz. Bir de büyük
actions.py li paketlerde gentoo vs. ile kıyaslıyorum. "Değişken"
kısımlarını çıkarsak bile python ile yazdığımız actions.py ler kabuk
eşlerinden daha kısa ve düzenli oluyor.

 +1