[Gelistirici] [paketler-commits] r69196 - 2009/devel/desktop/toolkit/gtk/gtk2

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 04:40:15 EEST

2009/5/30 Serdar Dalgıç <dalgic.srdr at gmail.com>

> işin açıkçası kişisel düşüncem actionsapi'yi açıp bakmanın daha yararlı
> olduğu.. neticede paket yapmak için actions.py yazan herkesin
> actionsapi'deki *tools.py'leri rahatlıkla okuyabileceğini düşünüyorum.
> geriye de ctrl+f yapmak kalıyor. O dökümantasyona bakmanun işkence olduğunu
> düşünüyorum, koda bakmaya başladıktan sonra bir daha dönmedim zaten.

Bu tabii dogru, ancak bence fonksiyonlarin nasil calistiginin belgeleri
ayri, kendileri ayri seyler. Yepyeni gicir gicir paket yapmaya heveslenmis
insana *tools.py ac oku dersek cok hos olmayabilr. Ayrica Wiki'de sadece
fonksiyon degil, ornekler vs. de var. Ben bu soru isaretleri veya
karistirmalarla karsilastikca az az Wiki'yi gelistirelim derim :)

--
Emre