[Gelistirici] 2009 Alfa sunucuda

Ceyhun Asılkazancı ceyhunasilkazanci at gmail.com
29 Mayıs 2009 Cum 22:19:46 EEST

2009/5/29 Pinar Yanardag <pinar at pardus.org.tr>

> :) biraz profesyonel elestiriler yapsaniz da, neresi felaket olmussa
> duzeltsek. renk mi? icindeki gorseller mi? icindeki widgetlarin konumu mu,
> vs.

Merhaba,

Bence gayet sade ve güzel olmuş Kaptan. Zaten amacı da basit ve işlevsel
olması diye düşünüyorum ki herkes işini görebilsin.

Benim sıkıntı çektiğim network kısmı. 10" netbook'a sahibim ve network
kısmında profil oluşturduktan sonra "apply" button'nuna basmak için kaptanı
büyükmek zorunda kalıyorum.

Network kısmında create profile dedikten sonra "vertical scroll bar" var
fakat "horizontal scrool bar" bulunmuyor.Bence bir adet "horizontal scroll
bar" ın bulunması gerekiyor ki kaptanı büyütmeden "apply" button'una
basabilelim.(umarım anlatabilmişimdir).

Saygılar.

--
Ceyhun Asılkazancı