[Gelistirici] [Fwd: Re: [Pardus-Test-Takımı][2009] Alfa -- Virtualbox hatası]

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
29 Mayıs 2009 Cum 17:15:46 EEST

29 May 2009 Cuma günü (saat 14:44:49) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> 2008'den önce /etc/comar'da mı ne tutuluyordu grup açıklamaları, Bahadır
> daha iyi bilir, 2008'de ben user-manager'la uğraşırken bir de bakmıştım
> gitmiş o açıklamalar :) 2008 ÇOMAR'ında silinmişti yani, yanlış
> hatırlamıyorsam.

PolicyKit'e geçip COMAR'ın kendi politika sistemini bırakınca
/etc/comar/security-*.xml dosyalarını attım. Bir taneside gruplara ait
açıklamalar bulunuyordu. User.Manager'a aktarırım listeyi, baselayout'a yeni
bir grup eklendiğinde aynı paketteki betiğe açıklamalar eklenir, herkes mutlu
olur.