[Gelistirici] [Fwd: Re: [Pardus-Test-Takımı][2009] Alfa -- Virtualbox hatası]

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
29 Mayıs 2009 Cum 14:44:49 EEST

On Friday 29 May 2009 14:42:40 Onur Küçük wrote:
>  Eskiden böyle bir listemiz ve açıklamamız vardı sanki

2008'den önce /etc/comar'da mı ne tutuluyordu grup açıklamaları, Bahadır daha
iyi bilir, 2008'de ben user-manager'la uğraşırken bir de bakmıştım gitmiş o
açıklamalar :) 2008 ÇOMAR'ında silinmişti yani, yanlış hatırlamıyorsam.

Bahadır'dan daha teknik bir açıklama gelecektir tabi benim tamamen ampirik
açıklamamın üzerine :)

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer