[Gelistirici] 2009 Alfa sunucuda

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
29 Mayıs 2009 Cum 11:36:25 EEST

On 28 May 2009 Perşembe 21:33:23 Mehmet Nur Olcay wrote:

> Ancak görsellere takıldım biraz. Zevk meselesi belki ama doğrusu bana pek
> uygun gelmedi. Özellikle Kaptan'da çok amatör durmuş. 'Lâl' demiş Oİ renge
> ama ilk bakışta bildiğimiz mor. Bu renk, tema kalıcı mı ?

 Her şey de olduğu gibi grafiklerimizin de ilk görücüye çıktığı CD oldu bu
(eski sürümleri hatırlayınız :) Grafiklerde değişiklikler olacak, mesela
niyetimiz daha vişne çürüğüne yakın bir renk yapmaktı ama splash vs. ye
aktarınca tam istediğimiz gibi olmadı.

 Gidişata göre bakacağız ne yöne gideceğine.