[Gelistirici] 2009 Alfa sunucuda

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
29 Mayıs 2009 Cum 02:15:29 EEST

2009/5/29 Murat Şenel <muratasenel at gmail.com>

> [...]

Herkeslere kolay gele.
vbox ile birkaç denemeden sonra topyekün sistemimi 2009 yapayım dedim ama

-->could not find mount media
     /bin/sh; can't access tty;job control turned off

gibi bir hata ile karşılaştım.

http://liste.linux.org.tr/pipermail/linux-donanim/2008-July/001140.html

yukarıdaki threadde aynı sorun üzerine tartışılmış fakat bir çözüm
üretilememiş.
çeşitli forumlarda da aynı hatadan muzdarip kişiler görünüyor fakat onlar
için de yuvarlama yanıtlar verilmiş. diski değiştir, medya değiştir jumper'a
bak. vs.
indirdiğim 2009_alpha iso'su vbox ile sorunsuz kuruldu sha1sum kontrol
edildi. Kurmaya çalıştığım aygıt usbden bağlanmış bir dvd-rw (asus) ama ne
medya da ne de dvd-rw da sorun olduğunu sanmıyorum. Aynı optik ile 2008.2
sorunsuz kuruldu. Bugzillayı aradım taradım ama ilgili bir hata kaydı
bulamadım.

Fikir ya da önerisi olan ???

iyi çalışmalar..
--