[Gelistirici] 2009 Alfa sunucuda

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
29 Mayıs 2009 Cum 00:48:04 EEST

2009/5/28 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>:

>  Merhaba,
>
>  Alfa ftp sunucuda yerini aldı. Emeği geçen herkesin eline sağlık,
> aşkla geliyoruz :)
>

> --
>  Onur Küçük                                      Knowledge speaks,
>  <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens

Herkeslerin ellerine sağlık, leziz olmuş.
Kurulum bilindiği üzere biraz geç başladı fakat sonrasında paketlerin
kurulumu ve yapılandırması aşaması sadece 9dk sürdü. Gayet hızlıydı
yani. Ardından kullanıcı dizininin yapılandırması 10dk falan sürdü.
Biraz uzun geldi :)

Yalıda elle partitionları düzenlerken, home dizinine format atmaması
için ilgili yerdeki tik'i kaldırıp uygula dediğimde kendiğiliğinden
tekrardan tik yerine geliyor. Format atacak diye tırstım başta ama
özet ekranında format atmayacağı yazıyordu ve atmadı da.

Şuan sistemi her açışımda elle root girişi yapıp, home dizinimi kendim
bağlamam gerekiyor. Otomatik bağlanamadı.

nvidia180 sürücüsü kurdum. Kullandığım çözünürlük 1152x864. Kde
oturumu her acıldıgında otomatik olarak çözünürlüğü 1280 olarak
ayarlıyor. Menuden Sistem Ayarlarına girip, Ekran simgesini bir kere
tıklamam, KDEnin istediğim çözünürlüğe dönmesine yetiyor.

Sistem genel olarak, eskiye oranla farkedilir derecede, çok çok hızlı.
:) Ve şimdilik herşey gayet stabil gözüküyor.

Tekrardan herkesin ellerine sağlık...

--
Murat Şenel