[Gelistirici] dependency tag'da base bağımlılığı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Mayıs 2009 Çar 12:48:46 EEST

On 27 May 2009 Çarşamba 12:43:59 Gökmen Görgen wrote:

> Siliyor muyuz, silmiyor muyuz hala net bir cevap alamadım buna =) Yoksa ben
> mi yanlış anladım? Eskiden system.base ve system.devel paketlerini
> bağımlılık olarak yazmıyordum, sonra her ihtimale karşı versionFrom ile
> beraber belirtilmesinin doğru olduğu düşünülmüştü, ben de Pardus 2009'da
> böyle yapmıştım. +1'leri boşverip tam kesin cevap alabilir miyiz buna?

 Şu anda

 Runtime bağımlılıklarda system.base bağımlılıkları yazmıyoruz

 Buildtime bağımlılıklarda system.base ve system.devel bağımlılıkları
yazmıyoruz

 Bir paket, yeri gelir system.* dan bir paketin özellikle >x sürümünü isterse
o zaman o sürümüyle beraber yazıyoruz. Bu olasılıktan da mümkün olduğunca
kaçınıyoruz.