[Gelistirici] dependency tag'da base bağımlılığı

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
27 Mayıs 2009 Çar 12:43:59 EEST

2009/5/27 Semen Cirit <semen at pardus.org.tr>

> Selamlar Herkese,
>
> Texlive bağımlılığı olan paketlere bakarken, stable'da bulunan base'e
> bağlı olan paketlerin dependency tag'ında hala bu bağımlılıkların
> durduğunu farkettim.  Lütfen herkes paketlerini kontrol edip  base
> bağımlılığı pspec.xml içinde kalmışsa silebilir mi?

Siliyor muyuz, silmiyor muyuz hala net bir cevap alamadım buna =) Yoksa ben
mi yanlış anladım? Eskiden system.base ve system.devel paketlerini
bağımlılık olarak yazmıyordum, sonra her ihtimale karşı versionFrom ile
beraber belirtilmesinin doğru olduğu düşünülmüştü, ben de Pardus 2009'da
böyle yapmıştım. +1'leri boşverip tam kesin cevap alabilir miyiz buna?

> Bir de konu dışı ama ismail.py'nin adını değiştirsek ve
> svncommitcheck veya bunun benzeri birşey yapsak.

Doruk'un cevabı güzel.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net