[Gelistirici] pisi'de arama ve bulamama?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
26 Mayıs 2009 Sal 11:49:53 EEST

2009/5/26 Faik Uygur <faik at pardus.org.tr>

> Salı 26 May 2009 günü (saat 02:52:51) Emre Erenoglu şunları yazmıştı:
>
> Merhaba,

> Bu isimde bir paket, özet ve ya açıklamasında backgammon geçen bir paket
> var
> da mı dönmüyor?

Simdi baktim kdegames3 paketine, summary ve description tag'ler asgidaki
gibi:

<Summary>KDE games (not just solitaire ;-)</Summary>
<Description>Contains many games (shipped with KDE).</Description>

Demek ki Gokmen'den bu paketin Description tag'ini biraz daha gelistirmesini
rica edicez :)

Translations.xml de su sekilde:

        <Summary xml:lang="tr">Çeşitli KDE oyunları</Summary>
        <Summary xml:lang="fr">Jeux KDE (et pas seulement le solitaire
;-)</Summary>

 > komutu herhangi bir paket dondurmuyor. Ancak kdegames icinde kbackgammon
>
> kbackgammon ayrı bir paket değil ki. kdegames paketi içinden çıkıyor.
> kdegames
> paketi'nin açıklamasında ve ya özetinde  tavla kelimesi  geçiyor da mı
> çıkmıyor?

Gecmedigi dogru ama gecmemesi "bir kullanici gozuyle" iyi degil. O zaman bu
pakete has bir "eksiklik" diyip konuyu kapatabiliriz. Ha pisi cikan
binary'lerin ismini de tarasin diyorsak ayri konu.

--
Emre