[Gelistirici] pisi'de arama ve bulamama?

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
26 Mayıs 2009 Sal 08:26:51 EEST

Salı 26 May 2009 günü (saat 02:52:51) Emre Erenoglu şunları yazmıştı:
> Merhaba,

Merhaba,

> Bu arama konusunu yine acayim dedim. 2008.2 test deposunun pisi'si ile:
>
> pisi sr backgammon

Bu isimde bir paket, özet ve ya açıklamasında backgammon geçen bir paket var
da mı dönmüyor?

> komutu herhangi bir paket dondurmuyor. Ancak kdegames icinde kbackgammon
> bulunmakta. (pisi sr tavla da birseyler dondurse iyi olurdu)

kbackgammon ayrı bir paket değil ki. kdegames paketi içinden çıkıyor. kdegames
paketi'nin açıklamasında ve ya özetinde  tavla kelimesi  geçiyor da mı
çıkmıyor?

- Faik