[Gelistirici] Paket sayfalarinda lspisi ciktilarini gormek

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
22 Mayıs 2009 Cum 20:49:48 EEST

2009/5/22 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>

> Cok fazla istekte bulunuyor olabilirim, ama yine de eksikligini hissettigim
> bir mevzuyu dile getirmek istedim. Bugun okulda ders arasindayken
> laboratuvara gidip paketlerimdeki .so dosyalarinin ve dinamik calistirma
> dosyalarinin yollarini kopyalayip eve geldigimde kullanilmayan direkt
> bagimlilikleri temizlemeyi dusunuyordum ki, labarotuvardaki bilgisayarlarda
> Pardus olmadigi icin elim kolum baglandi, yapamadim.
>
> Ubuntu'nun[1] ve Fedora'nın[2] paket sayfalarinda paket dosyalari
> listelenmis. Biz de boyle yapsak olmaz mi? Cok bir faydasi olmayacak ama az
> [...]

öneriler zaman zaman ortaya atılıyor ve arada kaynıyor :) geçen sefer de ben
"Paketlerle ilgili bilgilerin olduğu sayfaya subversion deposunun web
gösteriminin de eklenmesi " diye bir thread açmıştım, dallandı budaklandı,
bir sonuca ulaşmadı. Ama şöyle bir şey yapmıştım:

http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Paketler.pardus.org.tr%27deki_degisiklikler

sen de buraya ekle istersen, fikirlerin wiki'de durması threadlerde
kaybolmasından yeğdir bence :)

--
- Serdar Dalgic