[Gelistirici] Çakışan paketlerin kaldırılma sırası

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
22 Mayıs 2009 Cum 08:30:21 EEST

Ceyhun Asılkazancı wrote On 22-05-2009 02:56:

> cavabınız için teşekkürler ama sistemimde şuanda cd-rom bulunmuyor. o yüzden
> size cd dışında bir çözüm var mı diye sormuştum.
> sanırım çalışan ve kurulan cd dışında bir çözüm yolu yok.

GRUB esnasında komut satırının sonuna

init=/bin/bash

yazıp boot edin. Root kullanıcısına düşeceksiniz.

mount / -o remount,rw

yazıp enter'a basın. Daha sonra ağ bağlantısına ihtiyaç duyarsanız

dhcpcd eth0

ile otomatik IP alıp sonra güncelleme yapabilirsiniz. Ya da paketleri
indirdiyse /var/cache/pisi/packages altında duruyordur.

Çıkarken

sync
reboot

yapın.