[Gelistirici] Çakışan paketlerin kaldırılma sırası

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
22 Mayıs 2009 Cum 02:53:25 EEST

On Cuma 22 May 2009 02:47:00 Fatih Aşıcı wrote:
> [...]
Bu mesajları okumama rağmen, aynı sorunu ben de yaşadım az önce, tty konsol ingilizceye dönmüş [1],
yes/no sorusuna "e" ile cevap verdim. Güncelleme durdu :)

sudo çalışmadı ama "su -" ile root olup devam edebildim sorunsuzca.

[1]. Konu dışı olacak ama yerellerle ilgili birşey değişti sanırım, KMail'in imla denetimi de hatalı
şu anda, bütün kelimelere yanlış diyor.
---
Mehmet Nur Olcay