[Gelistirici] kernel*117'den sonra gariplikler ?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
15 Mayıs 2009 Cum 23:12:44 EEST

On Fri, 15 May 2009 23:01:58 +0300
Mehmet Nur Olcay <mnurolcay at gmail.com> wrote:

> Henüz bütün modüller yeni kernel ile derlenmediği için sanırım. Her
> ne kadar prealfa deposu olsa da, bu şekildeki ilintili paketler hep
> beraber depoya girse ya da hep beraber ayrı dursa keşke.

 Şu anda paketler her saat başı otomatik olarak rsync le depoya
gidiyor. Depodaki paketlerde geri kaldığımız için paketçiler
paketlerinin bağımlılıklarını 1 gün beklemesin diye böyle yaptım.
Paketlerimiz belli bir seviyeye gelince bu aralığı açacağım.

 Şu anda bu tarz sorunların oluşmaması için de pisi actionsapi
değişiklikleri ve kritik güncellemeleri artık daha katı takip edeceğim.