[Gelistirici] kernel*117'den sonra gariplikler ?

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
15 Mayıs 2009 Cum 23:01:58 EEST

On Cuma 15 May 2009 22:53:41 Emre Erenoglu wrote:

> Ben upgrade hatasi yuzunden hic cikamadim o yuzden yorum yapamiyorum.
> pardus-python upgrade edicem diyip cakiliyor.

pisi dc dedikten sonra denesene, belki bozuk bir arşiv dosyası kalmıştır pisinin aklında :)

> aplay -l    ciktisinda cihaz var mi? speaker-test sonuc uretiyor mu? Phonon
> pulse vs. daha ust katmanlardaki olaylar.

aplay -l aygıtı buluyor ama speaker-test ten ses çıkmıyor.

Henüz bütün modüller yeni kernel ile derlenmediği için sanırım. Her ne kadar prealfa deposu olsa da,
bu şekildeki ilintili paketler hep beraber depoya girse ya da hep beraber ayrı dursa keşke.
---
Mehmet Nur Olcay