[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
10 Mayıs 2009 Paz 15:19:10 EEST

Merhaba, 2009'dan yazıyorum, gözüme takılanlar,

Firefox kde4 içinde çok çirkin görünüyor, firefox için mükemmel [0]
ve uyumlu [1] temalar var, bunlardan birini öntanımlı yapsak, kmenu de
konqi yerine firefox koysak ?

Nepomuk + strigi temiz sistem olduğundan kasmadı, laptop + virtualbox
üzerinde o garip mesajları ben de gördüm 6-8 tane çıktı daha masaüstü
görünmeden.

Yalı temasını Gökmen Beşiktaş'ın şampiyonluğuna adamıştır diye tahmin
ediyorum :P çok güzel olmuş, nihayet bir şeye benzeyen bir ekran
gördüm çok sevindim, lütfen böyle kalsın, aynısını masaüstündeki
arkaplan için söylemiyorum yalnız, güzel çirkin göreceli belki ama
uyumsuz olmuş, güzel gelmedi bana.

network ve servis yöneticileri syssettings'den çalışmıyor. network
manager ile ilk profil eklemeye çalıştığımda şöyle bir şey oldu,
ardından tekrar denedim bu sefer eklendi ve bağlandı :

('net_tools', DBusException(dbus.String(u'tr.org.pardus.comar.net.link.set'),),
None)
('net_tools', DBusException(dbus.String(u'tr.org.pardus.comar.net.link.set'),),
None)
Comar call :  [u'added', u'eth'] connectionChanged net_tools
('net_tools', None, ())
Comar call :  [u'changed', u'eth'] connectionChanged net_tools
[...]
Comar call :  [u'eth', u'connecting', u''] stateChanged net_tools
Comar call :  [u'eth', u'up', u'10.0.2.15'] stateChanged net_tools
(u'net_tools', None, ())

Şimdilik bu kadar, bir de masaüstüne kurup deneyeyim..

kolay gelsin

[0] chromifox
[1] kde4-firefox