[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
10 Mayıs 2009 Paz 14:48:30 EEST

Doruk Fisek yazmış:
> Son X guncellemeleri ile prealpha2'de de ayni sorun vardi, CD'ye ozel
> degil. Fatih'in onerisi ile gecici olarak xorg.conf'tan DRI kapatip
> kullaniyordum.
>
> Prealpha3 CD'sinde X'e GRUB'dan DRI'i kapatacak bir parametre gecirmek
> falan mumkun mu?

xorg=off veya xorg=safe ile açıp (grub menüsündeki seçenekler de olur) o
seçeneği ekleyebilirsin.
Hatta safe mode artık geçici olduğu için en kolayı safe mode ile kurulum
olur.

Sorunların kaynağı büyük ihtimalle kernel drm ve mesa. İlgilenmek
istiyorum; ancak bu aralar yoğunum;
biraz gecikebilir.

Bu arada git paketini bir an önce merge edebilirsek çok iyi olur. Söz
konusu sürücüler olunca virtualbox
vs. kullanamıyorum. 2008'e geçip oradan pull et, snapshot, yama al vs.
uğraştırıcı oluyor.