[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
10 Mayıs 2009 Paz 13:31:45 EEST

Fatih Aşıcı wrote:
> Bu arada öntanımlı kapatılması istenen, strigi diye anlıyorum buradan. Yoksa
> tek başına Nepomuk servisi güzel özellikler sunuyor ve ciddi bir sistem yükü
> de yok.

Karar ne olursa olsun zırt pırt çıkan "işlemci yükünü azaltmak için
indeksleme askıya alındı"
"indeksleme devam ediyor" diye bağıran ve ekranın sağ alttan üst üste
bine bine bayağı bir kısmını
kaplayan sinir bozucu notification'ların kapatılmasından yanayım. Bu
kadar güzel bir masaüstüne
o kadar yakışmıyorlar ki. İşlemin tamamen transparan olması lazım,
kullanıcı ne anlasın işlemci yükünden
askıya almaktan, her o popup çıktığında bir sorun var zannedecek sadece
o kadar. O arkada ister indekslesin,
ister askıya alsın.