[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
10 Mayıs 2009 Paz 11:59:31 EEST

09 May 2009 Cumartesi günü (saat 15:27:57) Onur Küçük şunları yazmıştı:
> - Desktop search öntanımlı açık geliyor. Bunu öntanımlı kapalı yapmamız
> iyi olur. Kaptan'da bir seçenek ile kullanıcıya açmak isteyip
> istemediğini sormayı tercih ederim.

Bende Nepomuk ve hatta strigi sürekli açık ve svn depoları da dahil ev
dizinimi indeksliyor. İstediğim paketin dizinine gitmek için bunu
kullanabiliyorum ve inanılmaz derecede hızlı. İndeksleme sırasında da aynı
şekilde bir CPU kullanımı söz konusu değil. Sanırım sizde olup da bende
olmayan bir dosya türü hakkında metadata toplamaya çalışırken CPU harcıyor.

Bu arada öntanımlı kapatılması istenen, strigi diye anlıyorum buradan. Yoksa
tek başına Nepomuk servisi güzel özellikler sunuyor ve ciddi bir sistem yükü
de yok.