[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Mayıs 2009 Cmt 22:43:14 EEST

On Sat, 9 May 2009 15:15:57 +0200
Barış Metin <baris at pardus.org.tr> wrote:

> service xdm stop calisiyor. off'un calisan servisi kapatmasi da mi
> gerekiyor?

 stop olacaktı o yanlış yazmışım :)

> Ek olarak, kurulumda Ingilizce (US) klavye secmistim fakat konsolda
> (tty) yine Turkce Q klavye aktifti.

 hm hm hm, bunu düzeltmemiz lazım, tekrarlamaya çalışayım

> ISO'yu dun aksam indirmistim fakat grub ile ilgili bir sorun
> yasamadim. Ama daha once prealpha2 kurulu olan virtualbox diskine
> tekrar kurulum yaptim :).

 evet eski grub kalıyor, o da mutlu mesut çalışıyor :( aslında 4-5
gündür bu sorun varmış ama temiz imajla denenmediği için fark edilmemiş

> Zaman demisken, surum icin asagi yukari bir tarih belirli mi?

 Sürümü haziran sonu en geç çıkarmak istiyorum, bir ay önce beta ondan
bir ay önce alfa çıkarmamız lazımdı ama çok geç kaldık, . Paketler ve
kendi araçlarımızın durumunu belirleyip sürüm tarihlerini bir an önce
belirlemek lazım.