[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
9 Mayıs 2009 Cmt 16:53:32 EEST

On Saturday 09 May 2009 15:27:57 Onur Küçük wrote:
>  Merhaba,
Selamlar,

>  - service xdm off komutu kdm i öldürmedi, yukarıdaki madde ile ilgili
> olabilir
service cli 'si bayadır bu şekilde davranıyor, doğru davranışta bu zaten;
kullanıcı sadece servisin açılışta çalışmamasını istiyor, servisin şu anki
durumunu değiştirmek istemiyor. Bir tartışma da dönmüştü ya da bir hata
girmişti Doruk sanırsam.

>  - Manager ların çoğu eksik / paketlenmedi
Bu hafta mevcut plasmoidlerimizin iyileştirmesini de bitirip onların
paketlerini de almayı planlıyorum.

>  - Kaptan yok
Gökçen ile Kaptan'ın şu anda tam olarak hazır olmamasına sebep olan bazı
Plasma problemlerini bu hafta içinde halledebiliriz gibi geliyor, alfa da
kaptan olur diye umuyorum :)

Öncelikli işim Yalı tabi, resize ile ilgili bazı problemler var, bir kısmını
çözdüm (ext4 ile ilgili birkaç iş yapmam gerekecek), bunun dışında arabirimin
yeni halinde ortaya çıkan kullanışlılık problemlerini çözmeyi ve grub kurtarma
ekranını alfa'ya yetiştirmeyi umuyorum.

>  Haydi pamuk eller klavyeye :)
Ellerine sağlık ;)

--