[Gelistirici] [paketler-commits] r66801 - 2008/devel/programming/languages/pytz

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
7 Mayıs 2009 Per 01:54:29 EEST

Merhaba;

2009/5/7 <paketler-commits at pardus.org.tr>

> Author: sdalgic
> Date: Thu May  7 01:49:41 2009
> New Revision: 66801
>
> Removed:
>   2008/devel/programming/languages/pytz/
> Log:
> pytz shouldn't be in programming.languages component, it is already in
> programming.languages.python component. This package would have been missed
> while rearranging the new repository layout.
> _____

Log'da ingilizcesi yazıyor zaten, sildim efendim programming.languages
altına kaçmış olan pytz'yi, asıl yeri programming.languages.python ki zaten
orda aynı adda paket yerini almış durumda. duplike paket gözüküyorlardı
paketler.pardus.org.tr'den baktığımda, öyle farkettim.

Depo taşınırken olmuş galiba, stable'da da aynı durum var, stable'da da
kaçak pytz'yi temizleyebilirsek iyi olur.

-serdar