[Gelistirici] Swap dosyası ile diske suspend

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
6 Mayıs 2009 Çar 23:30:46 EEST

Merhaba;

Wednesday 06 May 2009 tarihinde, Emre Erenoglu şunları yazmıştı:

> Neden tuxonice kullanmiyoruz? daha iyi gibi gozukuyor asagidaki siteye
> gore: http://www.tuxonice.net/features

Eski suspend2 - kernel upstream'e alınması konusunda hala ümit yok herhalde
ama teknik olarak daha başarılı bulunur genelde. Özellikleri çok daha fazla
olmakla birlikte hangilerine gerçekten ihtiyacımız var tartışılır tabii.

Kernel dışında geliştirilmesi biraz bakım ve destek sorunu çıkarabiliyor ama
benim oyum da bundan yana - Nigel Cunningham rocks :-)
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]