[Gelistirici] replaces tagı'nın son durumu ?

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
6 Mayıs 2009 Çar 21:54:31 EEST

On Wednesday 06 May 2009 19:37:02 Onur Küçük wrote:

>  Şu anda yanlış bilmiyorsam sürüm içinde (yani distupdate yapmadığımız
> normal pisi up da) obsolete olarak işaretlenen paketler zorla
> kaldırılmıyor. O konuda bir sorun olmaması lazım.

Kaldırılıyor diye biliyorum aksine. Örneğin, review'deki bazaar[1] paketi sistemimde kurulu ancak
her pisi up dediğimde pisi önce bazaar'ı kaldırıyor. Sonra güncellemeleri yüklüyor.

>  lmms-extras ı obsolete listesine ekleyip, lmms e "replaces lmms-exras"
> ekleyip en son "release" lmms-extras için de conflict yazarsan (dosya
> çakışmaları için lmms içine yazılacak) sorun olmaması lazım

Yukarsa bahsettiğim sorun olmayacaksa, bunu yapabiliriz sanırım. Aksi halde, pisi up x diyeni bir
kullanıcının sisteminden lmms-extras kaldırılacak ve lmms güncellenmemiş olacak.

[1]. http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/review/programming/tools/bzr/
---
Mehmet Nur Olcay