[Gelistirici] replaces tagı'nın son durumu ?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
6 Mayıs 2009 Çar 19:37:02 EEST

On Wed, 6 May 2009 02:17:45 +0300
Mehmet Nur Olcay <mnurolcay at gmail.com> wrote:

> Merhaba,
>
> Contrib'de lmms ve lmms-extras adlı iki paketim var. Lmms'in yeni
> sürümünde lmms-extras'ı da ana pakete dahil edilmiş. Bu durumda, lmms
> paketine lmms-extras için Replaces ekleyip, lmms-extras'ı da obsolete
> olarak işaretlemek gerekli görünüyor.
>
> Kullanıcı sade x paketini güncellemek istediğinde, obsolete olan
> lmms-extras kaldırılacak, lmms ne olacak bu durumda ?

 Şu anda yanlış bilmiyorsam sürüm içinde (yani distupdate yapmadığımız
normal pisi up da) obsolete olarak işaretlenen paketler zorla
kaldırılmıyor. O konuda bir sorun olmaması lazım.

 lmms-extras ı obsolete listesine ekleyip, lmms e "replaces lmms-exras"
ekleyip en son "release" lmms-extras için de conflict yazarsan (dosya
çakışmaları için lmms içine yazılacak) sorun olmaması lazım