[Gelistirici] 2009 çiftliği hazır a.k.a. fire in the hole

Barış Metin baris at pardus.org.tr
4 Mayıs 2009 Pzt 01:37:05 EEST

2009/5/4 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:
> - Eğer A hakikaten libX11'e bağlanıyorsa yazacağız evet,
>
> - Eğer Qt, pkgconfig hatası yüzünden -lX11 getiriyor ve A paketi
> --as-needed ile sorun yaşıyor
> bu yüzden gereksiz yere linkleniyorsa, hatayı düzeltip linklenmemesini
> sağlayacağız,
>
> - Eğer A'nın ldd çıktısında libX11 var ancak objdump -p A | grep NEEDED
> dediğimizde çıkan
> DT_NEEDED değerlerinde libX11 yoksa objdump'a güvenip,

Tamam, ben buna karsi cikiyorum iste. Kendi kendimize elle bagimlilik
cikartmaya calisiyoruz, gereksiz yere isimizi zorlastiriyoruz. Eger
bunu yapma nedenimiz ters bagimliliklari guncellerken, minimum
guncelleme ile isi halletmeye calismak ise bu bilgiyi paket yoneticisi
kurulu sistemden cikartip ona gore davranabilir.

--
Barış