[Gelistirici] 2009 çiftliği hazır a.k.a. fire in the hole

Barış Metin baris at pardus.org.tr
3 Mayıs 2009 Paz 01:44:49 EEST

2009/5/2 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>:
> Önceden yazmadığımız dolaylı bağımlılıkları da artık yazıyoruz 2009'da. Yani A
> paketi B ve C'ye bağımlı, B de C'ye bağımlı ise C'yi yazmıyorduk. Artık
> reverseDependencyUpdate kullanacağımız için bu bağımlılıkları yazmamız
> gerekiyor.

Muhtemelen ben bir seyi kaciriyorum fakat dolayli bagimliliklarin
paket icerisinde tanimlanmasi herhangi bir kosul altinda zorunlulu
olmamali. Yanlis anlamadiysam ters bagimlilik guncellemeyi optimize
etmek icin paketcinin isini zorlastiriyoruz. Bu bilgi otomatik olarak
derleme ve/veya calisma esnasinda elde edilmeyecek bir bilgi mi
gercekten?

--
Barış