[Gelistirici] qt4.5'in durumu ve 2008 ?

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
31 Mar 2009 Sal 19:22:00 EEST

On Tuesday 31 March 2009 17:19:40 Gökçen Eraslan wrote:

> Bakmadım ama kararlı sürümlerinde 4.5'e geçtiklerinden emin değilim,
> verdiklerin cvs ve svn linkleri ki, dışardan bakıldığında bizim svn'de de
> 4.5 var :)

Bu konudan emin değilim maalesef, arora için yabancı kullanıcılarla
konuşurken, genelde qt4.5 kullandıklarına şahit oluyorum. Ayrıca araştırmak
lazım.

> Şöyle yapabiliriz, KDE 4.2.2'yi paketlediğimizde Qt'ye strict dep. yazıp,
> Qt'yi de 4.5'e geçirebiliriz. Tabi, iyi test etmemiz lazım, benim bildiğim
> kadarıyla diğer uygulamaların yeniden derlenmesini gerektirmeyecektir ama
> LastFM, skype gibi uygulamalar kırmamamız lazım.

Tam olarak söylemek istediğim buydu, Kde4.2.2 ile qt4.5 i alabilirsek çok
güzel olur. Yanılmıyorsam, 4.2.2 ile birçok qt4.5 uyumsuzluğu giderilmiş
olacak.