[Gelistirici] [Contrib-commits] r10024 - devel/programming/tools/geany

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
31 Mar 2009 Sal 17:19:46 EEST

Tue, 31 Mar 2009 17:12:27 +0300, Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> :

> Öntanımlı emulator'u xterm yerine vte yazdığım zaman bu sefer -e
> parametresi bilinmiyor gibi bir hata döndürüyor ve bu -e de sanırım
> xterm'e özgü.
Aslinda xterm'e ozgu demek biraz zor; zira bu tarz araclarin babasi
olarak, hemen hemen tum benzer araclarin -e parametresiyle calismasi
beklenir. Daha once kullandigim aterm ve konsole da ayni sekilde -e
parametresini destekliyor.

Elimde vte yok ama vte'nin man sayfasina baktim :

http://manpages.unixforum.co.uk/man-pages/unix/solaris-10-11_06/1/vte-man-page.html

Vte'de -e'nin islevini (komut calistirma) -c goruyor gibi gozukuyor.

                   Doruk