[Gelistirici] [Contrib-commits] r10024 - devel/programming/tools/geany

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
31 Mar 2009 Sal 17:12:27 EEST

2009/3/31 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> Yamayla onu vte olarak değiştirebilirsiniz ya da vte bağımlılığı
> başka bir işe yaramıyorsa vte->xterm yapabilirsiniz.

Şimdi mevzuyu anladım. vte gömülü uçbirim öykünücüsü için gerekli bir
bağımlılık; ama xterm zorunlu değil. Sadece öntanımlı olarak xterm ile
python betiğini çalıştırmaya çalışıyor ve seçenekler bölümünden
değiştirilebiliyor. Fakat bu sefer de başka bir sorunla karşılaşıyorum.

Öntanımlı emulator'u xterm yerine vte yazdığım zaman bu sefer -e parametresi
bilinmiyor gibi bir hata döndürüyor ve bu -e de sanırım xterm'e özgü. Ben bu
parametrelerden malesef anlamıyorum. Bilen varsa beri gelsin =) Zira
yamanmasının da pek sağlıklı olacağını sanmıyorum. Çünkü vte için
düzeltirsek bu sefer öntanımlı olarak xterm yazan kişiler vte
parametrelerini kullanamayacak vs.

Bu nedenle bağımlılıkları ellemedim ama pakette -fırsat geçmişken-
güzelleştirmeler yaptım, icon tagı eklemek description eklemek gibi.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net