[Gelistirici] [Contrib-commits] r9957 - in 2008/applications/archive/xarchiver: . files

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
31 Mar 2009 Sal 09:48:19 EEST

On Thursday 26 March 2009 20:21:52 Doruk Fisek wrote:
> OpenOffice zaten dilim dilim.

Evet, hatta devel'deki OpenOffice'e bakarsanız daha da parçalandığını
görürsünüz. Hatta ve hatta, yakında help'leri ve UI çevirilerini de ayrı
ikişer paket yapacağım ve o source'tan yaklaşık 25 tane paket çıkacak :)

> KDE en azindan ugrasacak biri olsa
> parcalanabilir ve guzel olur. x uygulamasini arayan insan bunun bir KDE
> paketi icinden ciktigini bilmek zorunda olmaz. Bir uygulama kurmak
> isteyen insan beraberinde incik-boncuk bir suru programi da zorunlu
> olarak kurmaz.

KDE4'ü de bölmeyi düşünüyorum ama, uygulama uygulama (misal konqueror,
dolphin, kwrite, konsole... gibi) bölmek gerekli mi, ne işimize yarar tam
bilemiyorum. Ya da tüm desktop.kde4.base paketlerini mi bölmeli yoksa
bazılarını mı?

--
Gökçen Eraslan