[Gelistirici] [Contrib-commits] r9957 - in 2008/applications/archive/xarchiver: . files

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
26 Mar 2009 Per 20:21:52 EET

Thu, 26 Mar 2009 12:34:27 +0200, Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> :

> Mehmet şu değişikliği geri almanı talep ediyorum. Dün de konuşmuştuk
> ki, xarchiver'a thunar-archive-plugin ve dolayısıyla Thunar
> bağımlılığı yazmaya gerek yok. Eğer kullanıcı Xfce kullanıyorsa,
> zaten büyük bir olasılıkla Thunar yüklü demektir ve .tap dosyasını
> rahatlıkla kullanır. Xfce kullanıcısı değilse, Xarchiver bu özelliği
> devre dışı bırakır.
Devre disi birakir ama bosu bosuna bir xfce eklentisi sisteme kurulmus
olur. Biraz sacma degil mi?

> Ayrıca dün gece de dediğim gibi, senin mantığında paketleri
> paketleyecek olsaydık, qt'yi, kde paketlerini, openoffice'i,
> firefox'u dilim dilim doğrayıp parça parça paketlememiz gerekecekti.
Bircok pakette oyle yapiliyor zaten.

OpenOffice zaten dilim dilim. KDE en azindan ugrasacak biri olsa
parcalanabilir ve guzel olur. x uygulamasini arayan insan bunun bir KDE
paketi icinden ciktigini bilmek zorunda olmaz. Bir uygulama kurmak
isteyen insan beraberinde incik-boncuk bir suru programi da zorunlu
olarak kurmaz.

                   Doruk