[Gelistirici] *la dosyaları

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Mar 2009 Sal 00:29:37 EET

On Mon, 09 Mar 2009 20:48:43 +0200
Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> wrote:

> Selam,
>
> Bu kütüphanelerin yanında libtool'un oluşturduğu la dosyaları var.
> Biz bazı paketlerde silmişiz diğer dağıtımların paketlerine bakarken.

 Bütün la dosyalarını 2009 da silelim

 disable-rpath i katı kural olarak depo kuralı haline getirelim (kernel
modüllerini nasıl yapacağız bilmiyorum, en azından /var/pisi PATH ini
silebilsek çok güzel olur)

 Fedora'nın depo belgesi gibi "teknik" bir depo belgesini kendimiz için
hazırlayalım

 Dağıtımdan libtool u ve glibc yi attığımız günü güzel bir parti ile
kutlayalım :)