[Gelistirici] Çekirdek modülleri arayüzü hakkında eleştiri/görüşler ve System Manager

Furkan ÇALIŞKAN caliskanfurkan at gmail.com
9 Mar 2009 Pzt 21:40:37 EET

/uludag/trunk/kde4/kernel-modules-manager dizininde Qt4 ve ÇOMAR'ı biraz
daha iyi öğrenmek için yazdığım ve ÇOMAR'a ait Boot.Modules modelindeki
operasyonları (modül ekleme/kaldırma, blacklist'e alma/silme, autoload'a
ekleme/kaldırma) kolayca gerçekleştirmeye yarayan bir arayüz var.  Stajımın
bitimine doğru Bahadır'la konuşmuş ve ek proje olarak almıştım fakat
bitirmedir, ödevlerdir derken yeni yeni dişe dokunur bişeylere benzedi. Hem
biraz bu GUI hakkında eleştirileri/önerileri almak (niye bu kadar çok sağ
tıklamak zorundayız gibi... :) ), hem de akıbetini sormak istiyorum.
Toplantıda system manager'e entegre edilebileceği konuşuldu fakat system
manager nasıl bir şey olacak onu da sormak benim yeni aklıma geldi. :)

Kolay gelsin.

--
"Fools ignore complexity. Pragmatists suffer it. Some can avoid it. Geniuses
remove it."