[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
8 Mar 2009 Paz 03:51:38 EET

Serbulent UNSAL, Saturday 07 March 2009 20:33:12 tarihinde yazdı:
> Onun yerine e-posta yazarken önce düşünüp sonra yazsak da insanları bıkacak
> noktaya getirmesek ?
UEKAE çalışanı olmayan geliştiriciler nasıl bıktırılır, bkz:

> Fatih'in postasında bu anlama gelen bir yer yok. Eğer o e-postayı
> kastederek yazmadıysan bunu hiç yazmasaydın daha iyiydi.
Şurada bir soruna çözüm bulmaya çalışırken, üstüne üstlük kimsenin art niyeti
yokken karşımdakine "boş konuşuyorsun" diyorsam, bu anlamı çıkartmasına
şaşırmam.

Bkz:

> Gönüllü geliştiricilerin/katkıcıların öneminin ve fedakarlıklarının
> farkındayız hepimiz. Ancak gönüllülerimizden de, bu işi profesyonel olarak
> yapan insanları eleştirirken biraz daha sağduyulu davranmalarını bekliyoruz
> sadece.
Bir önceki e-postamda yazdığım gibi ne o gönüllüler sizi süpermen yerine
koyuyorlar ne de iş yükünüzden bihaberler.

> Eğer konuya dahil etmek istemiyorsan hiç yazmayacaktın bunu da.
:)

> Ona biz de müdahil olamıyoruz zaten. Ama birilerinden bişeyler beklerken
> eldeki kaynakları göz önünde bulundurmak hepimizin elinde.
Yanlış anladın galiba, kimseden bir beklentim yok. Sadece belgelendirmenin
bugzillada İngilizce yanıt vermekten daha çok "yeni geliştirici" kazanımına
yönelik olduğunu düşünüyorum, bana katılanlar elini kaldırsın e-postası idi o
e-posta.