[Gelistirici] simplejson ve FormEncode isim değişikliği

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
8 Mar 2009 Paz 01:24:18 EET

Merhaba;

Saturday 07 March 2009 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Sat, 7 Mar 2009 23:05:44 +0200, Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> :

> Ya aslinda bu tip seylerin elle yapilmasi (test deposundan elle paket
> kopyalamak da dahil) hem yapan kisiye iskence, hem de hataya acik.

İyi de iki farm bu sorunu çözmüyor ki ? ikisi de index yaparken aynı
distribution.xml'i kullanacak, bi tane source depomuz var ?

> Cok boyle devasa donanima sahip bir derleme ciftligine de gerek olmasa
> gerek, en fazla haftada bir falan calisacak.

iki farm kullanmayın, kullandırmayın :-) Çok seyrek de olsa derleme sırasında
da sorun olabiliyor, o zaman bir farmın yaptığı paketi test edip öbür
farmınkini kullanıcıya vereceğiz - az olsa da risk.

Kaldı ki iki farmı işletmek ölüm, denemedim değil.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]