[Gelistirici] simplejson ve FormEncode isim değişikliği

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
7 Mar 2009 Cmt 23:50:10 EET

Sat, 07 Mar 2009 23:43:47 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Hm, uygulanmasında bir engel yok gibi geldi bana da ancak paketlerin
> önce derlenmesi gerekeceğinden tam olarak kararlı depoya ne zaman
> girecekleri önceden söylenememiş olacak. Bir de iki farm elle
> tetiklenecek, iki farm bakımı falan..
Valla bana elle distributions.xml'den satir ayiklamak, x paketinin y
bagimliligini aldi miydim, z paketi icin ozel bir islem yapacak miydim
diye dusunmekten, vs daha az yorucu geldi.

Arti olarak da uyumsuzluk riskini cok azaltiyor (varsa bir durum,
kararli depoya gore paket derlenirken ortaya cikar zaten).

Hani ciftlik koleleri daha iyi bilir elbette ama bilirsiniz beni, iki
kurusumu yazmadan duramam :)

                   Doruk